22 februari 2015

INFORMATIE

BlaauwOostwold 
Evenementen | Media | Impresariaat

... En dan sta je zo dicht bij de oorsprong.
Daar... daar op zo'n driehonderd meter ligt
het verdronken dorp 'Torum'.

Welkom lezers...  


Welkom bij mijn persoonlijke blogpagina.
De verhalen op deze blogspot lees je in mijn uiteenlopende columns.
Mogelijke onderwerpen: Televisie- en radioprogramma's, de democratie, de economie,
over mijn leven, het basisinkomen, de maatschappij en meer van dat.

Tevens vind je op deze site de verslagen en aankondigingen over mijn
(organisatorische) werkzaamheden bij evenementen en over mijn activiteiten in de media.

Met Jack presenteer ik om en om het gevarieerde zaterdagmorgenprogramma:
'RTV LOGO De Ochtendeditie'
en we maken natuurlijk deel uit van deze superleuke redactie.
Redactiewerk doe ik onder andere ook voor 'De Oldambtster'.

Ik Twitter, 'zit' op Facebook en schrijf dus verhalen en blogs.
Niet alleen op deze site, maar ook op de zustersite van Het Besef.
Kijk maar eens op Het Besef
Het Besef op Facebook klik HIER en op Twitter klik HIER.


Wil je informatie over mijn schrijfwerk en voordracht
bij uitvaartplechtigheden bij Panta Rei? Kijk dan HIER.

Zoek je een Kok aan Huis of je wilt een leuke buffetmiddag of (barbecue)avond organiseren?
Huur me in! Voor informatie klik je op: De Oldambtster Kookgarage.    
Soms help ik een artiest of band aan een 'gig'.

Klik hier om naar de voorpagina te gaan
Op de voorpagina vind je mijn laatste bijdragen.
En aan de rechterzijde, bij 'columnarchief', vind je meer.
Reageren op de verhalen? Dat mag (meestal).


Via mijn Twitteraccount komt Jampie, de onmisbare dorpsgenoot wel eens langs.